Obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost Tomáš Vamberský se sídlem Fimberk 1010, 53973 Skuteč, IČ: 74834321, DIČ: CZ8205203314, fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku od 16. 3. 2009, provozující internetový obchod V-SMART.cz (dále jen „Prodávající“)  a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“).
 
Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.
 
Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Prodávajícím nebo s ním jinak jedná.
 
Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely VOP rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti.

II. Sdělení před uzavřením smlouvy

Prodávající sděluje, že

  1. náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek operátora Kupujícího, Prodávající si neúčtuje žádné další poplatky, to se netýká příp. smluvní přepravy);
  2. požaduje úhradu kupní ceny před převzetím plnění Kupujícím od Prodávajícího, příp. povinnost zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu se týká požadavků Kupujícího na poskytnutí specifických služeb, jsou-li vyžadovány a poskytovány;
  3. Prodávající neuzavírá smlouvy, jejímž předmětem je opakované plnění, pokud takové smlouvy zprostředkovává, nejkratší dobu, po kterou bude smlouva strany zavazovat, sděluje poskytovatel daného plnění, včetně údajů o ceně, nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná;

 

III. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím tohoto internetového obchodu jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Kupní smlouva se uzavírá okamžikem odeslání objednávky kupujícím. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku kdykoliv před převzetím zboží kupujícím. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího úplným zaplacením kupní ceny. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Každá objednávka je potvrzena formou e-mailové zprávy, zaslané na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím. V ceně zboží uvedené v internetovém obchodě není uvedeno balné a dopravné – balné a dopravné bude přičteno. Při objednávkách nad 15 000,- Kč je poštovné a balné zdarma.

IV. Expedice objednaného zboží

Není-li v popisu objednávaného zboží uvedeno jinak, je veškeré zboží, které je skladem, expedováno do 2 pracovních dnů od potvrzení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku, nebo její část, z důvodu nezávislého na vůli prodávajícího. Tyto případy budou řešeny individuální dohodou.

Zásilky po České republice jsou odesílány:

  • DPD – platba předem: ZDARMA při objednávce nad 2.000,- Kč.
  • DPD – dobírka: 119,- Kč
  • ČP – Balík do ruky – s dobírku: 149,- Kč
  • ČP – Doporučený dopis: 59,- Kč (možné pouze při platbě předem pro samostatně objednané drobné zboží jako např. fólie, pouzdra, kryty apod.)
  • osobní odběr v Chrudimi, Topolská 1203 (partnerská prodejna HOME STUDIO): ZDARMA!
  • při objednávce nad 15.000,- Kč je dobírka a doprava ZDARMA.

Zásilky na Slovensko jsou odesílány:

  • DPD – platba předem: 145,- Kč.
  • DPD – dobírka: 195,- Kč
 
 

V. Reklamace

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Doporučujeme kupujícímu zboží při jeho převzetí prohlédnout a bez zbytečného odkladu zkontrolovat tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady oznámí kupující bez zbytečného odkladu prodávajícímu. Na veškeré nové zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců (platí poze pro Spotřebitele). Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží nezačíná běžet nová záruční doba.

Doporučený postup při reklamaci:

  • informujte nás o reklamaci e-mailem,
  • zašlete reklamovaný produkt na naši adresu: Tomáš Vamberský, Fimberk 1010, Skuteč 539 73
  • uveďte důvod reklamace, popis závady, navrhovaný způsob řešení, Vaši adresu, tel. kontakt, kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě nebo číslo faktury či prodejního dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. V případě poškození zásilky přepravcem je vhodné, aby kupující reklamoval závadu u přepravce, případně s ním sepsal reklamační protokol nebo poškozenou zásilku nepřevzal. V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy a Obchodním zákoníkem, ve znění pozdějších změn a doplnění, má kupující možnost se domáhat zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Provávající upozorňuje Kupujícího, že reklamaci nemusí být vyhověno v následujících případech:

  • po uplynutí záruční doby
  • při opotřebení zboží způsobené jejím obvyklým užíváním (životnost zboží, kdy např. životnost baterií je 6 měsíců)
  • u mechanického poškození, poškození způsobeného neodbornou instalací, neodborným zacházením či obsluhou nebo zanedbáním běžné péče;
  • u vad, které nemají prokazatelný vliv na funkčnost, tj. zejména vady kosmetické
  • u vady vznikly použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení, nesprávného spotřebního materiálu
  • při poškození elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje)
  • zboží bylo poškozeno počítačovým virem
  • vada vznikla provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů
  • vada vznikla chybně provedeným upgrade biosu, firmware
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí
  • vady vzniklé v důsledku omezené funkčnosti aplikací, které nejsou vhodné (tj. nejsou vytvořeny) pro aktuální verzi operačního systému. Dále prodávající negarantuje plnou kompatibilitu prodaných součástí s jinými, pracovníky prodávajícího neschválenými součástmi, ani se softwarovými aplikacemi
  • pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není odběratel schopen doložit legální způsob nabytí, nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu
  • zboží bylo poškozeno používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (zejména v rozporu s návodem nebo technickými normami)
  • u zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána;
  • u použitého zboží, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při převzetí kupujícím
  • prodávající neodpovídá za vady zboží, o kterých kupující v době uzavření smlouvy věděl nebo s přihlédnutím k okolnostem, za nichž byla smlouva uzavřena, musel vědět, ledaže se vady týkají vlastností zboží, které zboží mělo mít podle smlouvy

 

VI. Odstoupení od smlouvy

1. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne uzavření kupní smlouvy (ode dne převzetí zboží). Prodávající umožňuje spotřebiteli odstoupit prostřednictvím emailu, který odešlete na info@v-smart.cz. Prodávající potvrdí spotřebiteli bez zbytečného odkladu jeho přijetí.

Odstoupit lze také korespondenčně, a to na adrese:

Tomáš Vamberský, Fimberk 1010, 53973 Skuteč

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od Prodávajícího obdržel, a to na své náklady.

Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.

Rozhodne-li se spotřebitel pro odstoupení v uvedené lhůtě, Prodávající doporučuje pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu Prodávajícího spolu s přiloženým průvodním dopisem s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu.

Spotřebitel odpovídá Prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než jí spotřebitel zboží předá.

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz bude posuzováno individuálně s ohledem na stav vráceného zboží. Zboží zaslané prodávajícímu na dobírku nelze bez předchozí dohody akceptovat. Náklady spojené s vrácením zboží (poštovné) hradí kupující.

2. Odstoupení v ostatních případech

Bude-li umožněno Kupujícímu podnikateli odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, pak Kupující bere na vědomí, že vrácená kupní cena může být ponížena o to, oč se snížila hodnota zboží.

Bude-li umožněno Kupujícímu podnikateli odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů a vrácené zboží nebude v originálním obalu včetně veškerých součástí a příslušenství, pak Kupující bere na vědomí, že Prodávající si vyhrazuje právo takovéto vrácení zboží zpoplatnit, a to takovou částkou, která Prodávajícímu vykompenzuje náklady, jež jsou nezbytné vynaložit pro znovuuvedení zboží do prodeje.

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

  1. došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
  2. použil-li Kupující věc ještě před objevením vady;
  3. nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím; nebo
  4. prodal-li Kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Kupující Prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá Prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

Neoznámil-li Kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

VII. Závazné objednávky

Zákazníkem potvrzená (elektronicky emailem) objednávka náhradních dílů nelze zrušit. Takovéto objednávky mimo eshop jsou závazné.  

VIII. Ochrana osobních dat kupujícího

Osobní údaje kupujícího, které jsou součástí objednávky nebo registrace nového zákazníka jsou považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití. Prodávající tyto údaje zásadně nesděluje třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky, a to pouze v nutném rozsahu.

IX. Závěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující vázán.

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Případné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak Prodávající doporučuje Kupujícímu nejdříve využít kontakt na Prodávajícího pro vyřešení nastalé situace.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 1. 1. 2017 a ruší předchozí znění VOP.


Akceptuji

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti, soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.