FAQ aneb obecné dotazy, které Vás nejvíce zajímají

Proč již nemáte v nabídce i mobilní telefony, ale pouze příslušenství na starší modely? Každá firma/živnostník se vyvíjí, cyhtré mobilní telefony byly dlouhé roky mým koníčkem, ze kterého se stala práce na plný úvazek. Věnoval jsem se ale více oblastem a čas je cenný a omezenný a nelze dělat mnoho věcí na jednou úplně pořádně, takže jsem se rozhodl e-shop s telefony ukončit a doprodávám pouze zbylé skladové zásoby příslušenství. Nyní jde 100 % mé pracovní energie do rozvíjení služeb v oblasti moderních technologií pro rodinné domy. Najdete mne na V-SYSTEMS.cz. Děkuji za přízeň. Tomáš Vamberský

Je cena za zboží uvedená u produktu konečná? Ano. Cena zboží konečná s DPH. Zboží je vždy řádně procleno, zboží odesíláme zákazníkovi přímo my. Nejedná se o tzv. zprostředkování prodeje, kdy je zboží zasíláno zákazníkovi přímo z Číny a až zákazník zaplatí, nebo nezaplatí (pokud se podhodnocuje cena zboží) DPH.

Jaká je záruka na zboží? Na zboží se vztahuje zákonná záruka 2 roky na výrobní vady.

Servis telefonů provádíte sami, nebo vždy posíláte na opravu do Číny? Servis, záruční i pozáruční, provádíme my sami, konkrétně pan Tomáš Vamberský. Provádíme i servis telefonů a značek, které nebyly zakoupeny u nás.

Pokud máte zboží skladem, kdy ho mohu očekávat? Zboží skladem odesíláme v den nebo následující pracovní den od objednávky (při platbě předem po obdržení Vaší platby). Smluvní dopravce k nám jezdí dopoledne, pošta má do pěti, takže pokud to jen trochu lze, expeduje se v podstatě ihned.

Zasíláte i na dobírku? Ano. Zasíláme na dobírku přes DPD (119,- Kč) nebo Českou poštu (149,- Kč). Více o dopravě se dočtete zde.

Zasíláte i na Slovensko? Ano, zasíláme. Více o dopravě na Slovensko se dočtete zde.

Mohu si zboží osobně prohlédnout? Nemáme klasický kamenný obchod. Pokud ale nejste zdaleka (sídlíme v Pardubickém kraji), není problém se domluvit, sejít a můžeme Vám předvést telefony, které máme zrovna skladem. Stačí nás kontaktovat.

Je u Vás možný osobní odběr zboží? Ano. Naše partnerské výdejní místo je v Chrudimi na adrese HOME STUDIO, Topolská 1203.

Jste plátci DPH? Ano, jsme. DIČ: CZ8205203314

Jak řešíte reklamace? Reklamace se řeší individuálně, buď opravou, nebo výměnou za nový kus či jiný model, pokud se jedná o výrobní vadu. Vždy se zákazníkem snažíme dohodnout na nejlepším řešení tak, aby byl zákazník spokojen.

Chci reklamovat zakoupené zboží, co mám udělat? Pokud se s Vaším zbožím cokoliv stalo, neprodleně přístroj zašlete zpět k nám (pokud možno se vším příslušenstvím a v originálním obalu) s popisem závady, datem, dokladem o koupi a především celým kontaktem na Vás (adresa, telefon, email). Zašlete na adresu: Tomáš Vamberský, Fimberk 1010, 539 73 Skuteč. Jakmile zásilka přijde, budeme se snažit reklamaci vyřešit v co nejkratší možné době.

Máte-li jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat.


Akceptuji

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti, soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.