FAQ aneb obecné dotazy, které Vás nejvíce zajímají

Je cena za zboží uvedená u produktu konečná? Ano. Cena zboží konečná s DPH. Zboží je vždy řádně procleno, zboží odesíláme zákazníkovi přímo my. Nejedná se o tzv. zprostředkování prodeje, kdy je zboží zasíláno zákazníkovi přímo z Číny a až zákazník zaplatí, nebo nezaplatí (pokud se podhodnocuje cena zboží) DPH.

Jaká je záruka na zboží? Na zboží se vztahuje zákonná záruka 2 roky na výrobní vady.

Servis telefonů provádíte sami, nebo vždy posíláte na opravu do Číny? Servis, záruční i pozáruční, provádíme my sami, konkrétně pan Tomáš Vamberský. Provádíme i servis telefonů a značek, které nebyly zakoupeny u nás.

Jak je to s pokrytím a frekvencemi LTE v ČR? U každého produktu jsou popsány v popisu a parametrech frekvence LTE, které přístroj podporuje. Na tomto odkazu: POKRYTÍ LTE V ČR si můžete ověřit, zda je u Vás pokrytí signálem LTE dle jednotlivých operátorů a frekvencí. 

Pokud máte zboží skladem, kdy ho mohu očekávat? Zboží skladem odesíláme v den nebo následující pracovní den od objednávky (při platbě předem po obdržení Vaší platby). Smluvní dopravce k nám jezdí dopoledne, pošta má do pěti, takže pokud to jen trochu lze, expeduje se v podstatě ihned.

Kdy mohu očekávat zboží, které nemáte skladem? Ze zkušenosti je dodací lhůta 5-7 pracovních dní. Samozřejmě se může stát, že se zásilka urychlí a bude to dříve, ale i naopak, že se zásilka ve výjimečných případech opozdí (z důvodu celní kontroly v Číně nebo v Praze, z důvodu státních svátků v Číně či v ČR, nebo při velkých objemech zásilek, kdy DHL nestíhá odbavovat a proclívat). Zákazníkovi vždy poskytneme "DHL tracking number" zásilky, kde je i jeho objednané zboží, aby mohl sledovat, kde se jeho zásilka nachází.

Zasíláte i na dobírku? Ano. Zasíláme na dobírku přes DPD (119,- Kč) nebo Českou poštu (149,- Kč). Více o dopravě se dočtete zde.

Zasíláte i na Slovensko? Ano, zasíláme. Více o dopravě na Slovensko se dočtete zde.

Mohu si zboží osobně prohlédnout? Nemáme klasický kamenný obchod. Pokud ale nejste zdaleka (sídlíme v Pardubickém kraji), není problém se domluvit, sejít a můžeme Vám předvést telefony, které máme zrovna skladem. Stačí nás kontaktovat.

Je u Vás možný osobní odběr zboží? Ano. Naše partnerské výdejní místo je v Chrudimi na adrese HOME STUDIO, Topolská 1203.

Jste plátci DPH? Ano, jsme. DIČ: CZ8205203314

Jsou telefony, které prodáváte, skutečné originály, nejedná se o fake? Veškerá mobilní zařízení a značkové příslušenství, které máme v nabídce, je 100% originální. Máme ověřené dodavatele, kteří by si nedovolili nám zaslat padělek. A pokud bychom my prodávali něco, co se jen tváří jako originál, dlouho bychom na trhu nevydrželi.

Jak řešíte reklamace? Reklamace se řeší individuálně, buď opravou, nebo výměnou za nový kus či jiný model, pokud se jedná o výrobní vadu. Vždy se zákazníkem snažíme dohodnout na nejlepším řešení tak, aby byl zákazník spokojen.

Chci reklamovat zakoupené zboží, co mám udělat? Pokud se s Vaším zbožím cokoliv stalo, neprodleně přístroj zašlete zpět k nám (pokud možno se vším příslušenstvím a v originálním obalu) s popisem závady, datem, dokladem o koupi a především celým kontaktem na Vás (adresa, telefon, email). Zašlete na adresu: Tomáš Vamberský, Fimberk 1010, 539 73 Skuteč. Jakmile zásilka přijde, budeme se snažit reklamaci vyřešit v co nejkratší možné době.

Máte-li jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat.


Akceptuji

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti, soubory cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.